Vernieuwen met Draagvlak

AVRO

Avro_screenshot

Voortdurende veranderingen in de mediawereld zijn belangrijke redenen voor omroepen om (nog meer) crossmediaal te gaan werken. Wij hebben de AVRO geholpen awareness en draagvlak te creëren op het gebied van crossmediaal denken en werken. De hele AVRO-organisatie deed aan dit project mee. Zowel op strategisch, tactisch als operationeel niveau. De medewerkers werd gevraagd om samen een crossmediaal format te creëren.

Om het vormen van de ideeën, de communicatie en het proces te faciliteren hebben we een e-learning platform ingezet. Via de leeromgeving konden de deelnemers gedurende drie weken experts uit diverse gebieden (crossmedia, marketing, reclame, print, broadcast) consulteren voor feedback op hun project.

Gedurende de opleiding werden de deelnemers maximaal uitgedaagd om aan de slag te gaan met uiteenlopende media. Het resulteerde in meerdere crossmediale programma’s van, volgens de directie, ‘verbazingwekkende kwaliteit.’

Terug naar Opdrachtgevers